29 March 2010

I Wanna Be a Project Alpha TV Star!

Wanna be on top??Hhahaaa..

Sesiapa yang rasa dirinya mempunyai bakat yang terpendam seperti pandai menyanyi??berlakon??melawak ke??apa-apa sahaja asalkan menarik!!Cuma dengan menghantar video yang menarik pasal diri anda dan suuppzz!! anda akan berpeluang untuk muncul di kaca televisyen!!

Senang sahaja,anda boleh mengikuti 'Project Alpha' dengan menghantar ujibakat video anda di sini,khas untuk blogger-blogger di seluruh Malaysia..Seronoknya boleh muncul di televisyen!Anda boleh menjadi popular tau dalam kalangan blogger-blogger..

Apa itu 'Project Alpha'??

Ehemm..'Project Alpha' ini ialah rancangan realiti online yang pertama di Malaysia! Malaysia Maju! Projek ini memaparkan kehidupan blogger-blogger yang terkenal di Malaysia..dan apa yang menjadi inspirasi mereka untuk menulis blog yang menarik perhatian semua blogger untuk membaca blog mereka..Blog yang popular gitu...

Oh yeah!!Ujibakat 'Project Alpha Season 2' kembali lagi !!Anda boleh rujuk laman web di bawah ini semula pada 19 April 2010 untuk memenangi hadiah-hadiah yang lumayan!!Hhehee..


Kejap!!Anda terlepas untuk menonton 'Project Alpha Season 1'? Jangan risau,anda boleh menonton video-video itu di laman web ini..

http://projectalpha.com.my/

Jadi,jangan merugikan bakat yang anda ada! Hantar video secepat yang mungkin..Biasa lah,siapa yang cepat,dia yang dapat..huhu..

Owh,anda tahu ke tidak?? Yang menariknya tentang pertandingan ini,anda berpeluang untuk berjumpa artis-artis yang terkenal dan artis blogger-blogger yang popular seperti Azwan Hj Ali..Amboi Amboi Amboi~ Jangan melepaskan peluang keemasan ini ya!...

Selamat Berjaya~

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at
www.projectalpha.com.my/auditions or projectalpha.ruumz.com/groups

6 comments:

  1. yay! awin did it, smpat ke? lol u can sure spazz in malay a lot awin lol

    ReplyDelete
  2. Hhahaa..bm is my no.1 language! of coz rr..hahaa..tp wat ni td un blur glerr...

    Sempat kot..sbb kul 12.20 td bru tajuk dia kuar..hahaha! Semangat!!

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHA sumpah comel! kate xreti? hebat je XD WEEE~

    ReplyDelete
  4. Hhahaa..comel ke?? cam bodo2 je en..mmg bantai abes rr..

    hahhaa..gudluck TheABCs!!~

    Next week azra lak wat!hheheeh

    ReplyDelete
  5. Dae!! hahhaa..tnye alia laa.. =p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...